VRÁCENÍ A REKLAMACE
JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci?
Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pošlete ho Zdarma přes Zásilkovnu, do balíku přiložte průvodní dopis s požadavky a číslem objednávky. Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „97419194″.
Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu. Adresa:
DUBNO NÁBYTEK NOVOTNÝ zásilkovna
Miloš Šefrna
Dubno 49, 261 01 Příbram
Pokud zboží vyměňujete nebo chcete vrátit, odstoupit od smlouvy, zboží musí být nenošené, v nepoškozeném obalu do 14 dní od dodání. Vhodně zabalený ho pošlete zpět . Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „97419194″. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu. V případe jakéhokoliv dotazu neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu. Telefon: 732 735 949 (10:00 – 17:00)
DUBNO NÁBYTEK NOVOTNÝ zásilkovna
Miloš Šefrna
Dubno 49, 261 01 Příbram