JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci?
Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pokud reklamujete hodinky, záruka je 24 měsíců na strojek hodinek, záruka řemínku je 6 měsíců. Na baterii či akumulátor, které mohou být součástí produktu, se vztahuje doba životnosti v délce 6 měsíců, protože se jedná o spotřební materiál.
Zboží můžete zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Do balíku přiložte průvodní dopis s požadavky a číslem objednávky. Vyberte si nejbližší podací místo Zásilkovny na www.zasilkovna.cz/pobocky.
Předáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí. Nepřebíráme na dobírku.
Po doručení do skladu obdržíte e-mailové potvrzení.
Adresa pro zaslání přes Zásilkovnu:
DUBNO NÁBYTEK NOVOTNÝ – Zásilkovna
Miloš Šefrna
Dubno 49, 261 01 Příbram
Pokud zboží vyměňujete nebo vracíte (odstoupení od smlouvy), zboží musí být nenošené, v původním, nepoškozeném obalu, a vrácené nejpozději do 14 dnů od dodání. Postup odeslání je stejný jako výše.
V případě jakéhokoliv dotazu kontaktujte naši zákaznickou podporu:
Telefon: 732 735 949 (Po–Pá, 10:00 – 17:00)